Mężczyźni to z natury gadżeciarze, którzy okazji cenowych chętniej wypatrują w sklepach z AGD i RTV niż w salonach odzieżowych. Ich wciąż konserwatywny stosunek do interpretowania mody i podążania za najnowszymi trendami nie pozwalają przyznać się do tego, że na widok koszuli z najnowszej kolekcji znanego projektanta aż świecą im się oczy.

Rewolucja wymaga czasu, ale w Klubach Zakupowych lista zarejestrowanych mężczyzn stale rośnie!

Panowie to instynktowni łowcy i zdobywcy. Co ciekawsze, coraz częściej obserwujemy, że wielu z nich przez długie dekady skrzętnie tłamsiło w sobie imponujący zmysł estetyczny. Umiejętność kreowania stylizacji zdaje się nie sprawiać im żadnych trudności. To wyjaśnia, dlaczego nazwiska większości cenionych na całym świecie kreatorów mody, należą właśnie do mężczyzn. Kluby zakupowe, które już od dłuższego czasu robią prawdziwą rewolucję w świecie e-biznesu każdego dnia odnotowują w bazach użytkowników coraz większą ilość zarejestrowanych mężczyzn, których późniejsza aktywność bynajmniej nie wskazuje na brak zainteresowania najnowszymi ofertami.

Stereotypy odchodzą do lamusa a „wyprzedaż” i „oszczędność” to broń, z którą nie wygra nawet najbardziej zagorzały przeciwnik współczesnych trendów męskiej mody

Dziś stereotypowy mężczyzna pachnący alkoholem i cygarem nie jest już synonimem męskiego ideału. Dla kobiet męska atrakcyjność to elegancja, kunszt, obycie i zapach gustownych perfum.